22 вересня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник

    АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  

    a1 14ombr

     

    Три роки нової України

    Брошура про права і пільги для учасників АТО та членів їх сімей - підстави та порядок отримання, рекомендації, довідкова інформація

    Відеоінструкція з отримання електронної виписки з ЄДР

    Нова програма бізнес-стажування для фахівців з України за напрямом "Енергоефективність і відновлювальні джерела енергії у цивільному і комерційному будівництві"

     Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які знаходяться в складних життєвих обставинах

    Виплата одноразової грошової допомоги громадянам району, які вступають на військову службу за контрактом

    Методичні рекомендацій з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також прирівняних до них осіб

    Інформація по Держенергоефективності (постійно оновлюється)

    Інформація управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області

    Правила реєстрації місця проживання

    Працює "телефон довіри" Держаудитслужби

    Електронний сервіс, за допомогою якого можна сповіщати про виявлені стихійні сміттєзвалища

    Виступ Президента на засіданні Ради національної безпеки та оборони

    МІНСОЦПОЛІТИКИ ПОСИЛЮЄ РОБОТУ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

    ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА ЗА КОНТРАКТОМ – ВИБІР СПРАВЖНІХ ПАТРІОТІВ (ВДВ)

    Зупинимо дитяче жебракування разом

    Зупинимо торгівлю людей разом

    Середа, 07 травня 2014 10:57

    Володимир-Волинська об'єднана державна податкова інспекція інформує

    ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

                   

     

    ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ

     громадян посадовими особами

    Володимир-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області

    № п/п

    Прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи

     

    Посада

    Дні та години прийому

    1.

    Ліщинська Ольга Леонідівна

    Начальник Володимир - Волинської ОДПІ

    I   та III середа

    місяця

    з 10.00 - 12.00

    2.

    Левчук Оксана Андріївна

    Перший заступник начальника Володимир - Волинської ОДПІ

    I,II та IV середа  місяця,

    з 14.00 до 16.00

    3.

    Фєдіна

    Наталія Миколаївна

    Заступник начальника –начальник Локачинського відділення

    II та IV вівторок

    з 11.00 до 13.00

    4.

    Денисенко

    Володимир Іванович

    Заступник начальника –начальник Нововолинського відділення

    І та ІII п’ятниця місяця

    з 9.00 до 13.00

    5.

    Дейнега

    Руслана Ярославівна

    Заступник начальника –начальник Горохівського відділення

    II та IV четвер  місяця

    з 14.00 до 16.00

    6.

    Демосюк

    Сергій Олексійович

    Заступник начальника –начальник Іваничівського відділення

    II та IV п’ятниця місяця

    з 9.00 до 13.00

    7.

    За посадою

    Завідувач сектору податків  і зборів з фізичних осіб

    Понеділок

     14.00 до 18.00

    8.

    За посадою

    Начальник відділу обслуговування платників

    Середа

    з 14.00 до 18.00

    9.

    За посадою

    Головний державний інспектор по роботі з персоналом

    Вівторок

    з 14.00 до 18.00

    10.

    За посадою

    Головний державний  інспектор з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

    Понеділок

     14.00 до 18.00

     

    Володимир-волинські податківці обстежили майже двісті місць здійснення реалізації підакцизної продукції

    Щоб впорядкувати торгівлю підакцизною групою товарів на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ при органах місцевого самоврядування створено спеціальні комісії, які віднедавна щотижня здійснюють обстеження місць реалізації підакцизної груп товарів.

    Два тижні роботи таких комісій  у м. Володимир-Волинський  і Нововолинськ, а також у районах, що на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ засвідчили, що підприємці, котрі пропонують споживачеві горілчаний та тютюновий товар не завжди дбають про придбання ліцензії, легалізацію найманих працівників та сплату податку на нерухоме майно. 

    Зокрема, із 42 об’єктів здійснення діяльності податківці в складі спеціальної комісії при Володимир-Волинській міській раді у семи підприємців виявили очевидну невідповідність між працевлаштованими працівниками та обсягам виконуваної роботи торговельних закладів. У 27 підприємницьких структур під час обстеження встановлено наявність нерухомого майна, на яке податок на нерухоме майно не нараховувався і не сплачувався.  Відтак, цим представникам бізнесу вже надіслано листи з рекомендаціями негайно привести свою діяльність до вимог чинного законодавства.

    Тим часом, у Володимир-Волинському районі із 26 об’єктів здійснення діяльності в 11 випадках встановлено факти невідповідності чисельності працюючих до реальних потреб торговельних закладів. А 20 бізнесменів володіють майном, але не декларують податок на нерухоме майно та, відповідно, його не сплачують.

    Такими ж недисциплінованими в питаннях офіційного працевлаштування виявилися окремі підприємці м. Нововолинськ.  Проведено 38 обстежень місць торгівлі. Новововолинські підприємці після діалогу з податківцями подали відомості про прийняття на роботу 19 найманих працівників.

    В Іваничівському районі зусиллями податківців легалізовано підприємницьку діяльність 9 осіб та працю 4 найманих працівників,  виявлено 6 фактів несплати податку на нерухомість.

     За результатами обстежень Локачинського району виявлено, що у 22 суб’єктів господарювання  відсутні підтверджуючі документи на право власності нерухомого майна та земельної ділянки на місці здійснення підприємницької діяльності. Таким представникам бізнесу надіслано листи щодо надання підтверджуючих документів.

    Як засвідчили обстеження 37 місць торгівлі на Горохівщині, місцеві підприємці теж допускають типові порушення. Зокрема, за рекомендаціями фахівців ДФС 16 підприємців оформили трудові відносини з 19 найманими працівниками, а один бізнесмен придбав роздрібні ліцензії на право торгівлі алкоголем і тютюном.

    У кожному районі є можливості  для залучення коштів в бюджети громад - у цьому переконують перші результати роботи спеціальних комісій, покликаних навести лад в місцях реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів. В ГУ ДФС у Волинській області пропонують до роботи таких комісій залучити не лише спеціалістів, посадовців, а й представників громадськості, активна громадянська позиція яких поряд з висновками фахівців  сприятиме повній детінізації ринку підакцизу. Відтак, споживач отримає якісний товар, громадяни – офіційне працевлаштування та соціальні гарантії, а бюджети - додатковий фінансовий ресурс.

     

                                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Порядок оподаткування спадщини змінено

    Фахівці Володимир-Волинької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляють, що з 25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23 лютого 2017 року № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (далі – Закон).

    Зокрема, Законом спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які з 1 січня 2017 року мають право на спадкування, а саме: встановлено, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб об’єкти спадщини, які успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, але й об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.

    Водночас, Законом встановлено, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається. Також не проводиться оцінка об’єктів, подарованих платнику податку, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою.

    Разом з цим, доходи у вигляді дарунка, нараховані (виплачені, надані) платнику податку юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, оподатковуються на загальних підставах, передбачених Податковим кодексом України для оподаткування додаткового блага, тобто за ставкою 18 відсотків.

    Нагадаємо, що з оновленим текстом Кодексу можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

    Довідково: Закон опубліковано 24.03.2017 в газеті «Голос України» № 54.

                                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Іноземні доходи оподатковуються податком на доходи з фізичних осіб

                  Відповідно до п. 170.11 ст. 170 розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ), у разі якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставкою, визначеною в п. 167.1 ст. 167 ПКУ.

    У разі якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном, він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації.

    У разі відсутності в платника податку підтверджуючих документів щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел та суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлених відповідно до ст. 13 ПКУ, такий платник зобов’язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання податкової декларації до 31 грудня року, наступного за звітним. У разі неподання в установлений строк податкової декларації платник податків несе відповідальність, встановлену ПКУ та іншими законами.

    Не зараховуються у зменшення суми річного податкового зобов’язання платника податку:

    а) податки на капітал (приріст капіталу), податки на майно;

    б) поштові податки;

    в) податки на реалізацію (продаж);

    г) інші непрямі податки незалежно від того, чи належать вони до категорії прибуткових податків або вважаються окремими податками згідно із законодавством іноземних держав.

    Сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

    Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (категорія 103.19).

    У Володимирі-Волинському посилюють роботу з контролю за обігом підакцизних товарів

      Володимир-Волинська ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, що за наявною інформацією на території громади міста триває масова незаконна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами. Найбільш поширені точки масового продажу знаходяться за наступними адресами :         м. Володимир-Волинський, вул. 20-го липня 8А; вул. Устилузька, вул. Академіка Глушкова, вул. Драгоманова.

          Завдяки активній громадянській позиції жителів міста Володимир-Волинська ОДПІ отримує звернення громадян з проханням вжити заходи щодо припинення незаконної торгівлі підакцизними товарами.

         Однак, на сьогоднішній день Володимир-Волинська ОДПІ не має повноважень для оперативного і якісного втручання та блокування нелегальної торгівлі.

          Так,  з 01 січня 2017 року за районними податковими інспекціями закріплено функції по обліку платників податків, об’єктів оподаткування та надання сервісних послуг. Таким чином, ОДПІ наділена повноваженнями лише моніторингу об’єктів оподаткування на території громади та проведення масово-роз’яснювальної роботи.

     Разом з тим зазначаємо, що збут чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв, тютюнових виробів або інших підакцизних товарів є кримінальним злочином та підпадає під дію статті 204 Кримінального кодексу України : «незаконне придбання з метою збуту або зберігання з цією метою».

    Пунктом 134 закону №1797-VIII від 21 грудня 2016 року  «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» виключено розділ XVIII² "Податкова міліція" з Податкового кодексу України, тобто на сьогоднішній день, правові підстави для діяльності податкової міліції юридично не врегульовані, про що свідчить численна судова практика, якою слідчим податкової міліції відмовляють у проведенні слідчих та оперативних дій.

    Таким чином, єдиним органом, який наділений повноваженнями ефективного та своєчасного реагування на незаконну торгівлю підакцизними товарами є Національна поліція включно з її територіальними органами.

    Враховуючи масовість нелегальної реалізації підакцизних товарів як явища, та з метою оперативного реагування на незаконну торгівлю, просимо громадян напряму звертатись до ГУ Національної поліції у Волинській області.

    Додатково повідомляємо, що Ваші звернення, адресовані Володимир-Волинській ОДПІ,  будуть переадресовані до ГУ Національної поліції у Волинській області та в інформаційному порядку до ГУ ДФС у Волинській області, що безпосередньо вплине на своєчасність реагування.

    Шановна громадо м. Володимира-Волинського, якщо Ви володієте інформацією про реалізацію та  зберігання фальсифікованих алкогольних напоїв і тютюнових виробів, реалізацію таких товарів особам, які не досягли 18 років, чи торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій, просимо Вас звертатись з заявами про злочин до ГУ Національної поліції у Волинській області або його територіальних відділень.

    На території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ до бюджетів сплачено 91,2 мільйона гривень

        У січні 2017 року платники податків на території обслуговування  Володимир-Волинської ОДПІ спрямували 91,2 мільйона гривень податків і зборів до бюджетів всіх рівнів.

    До загального фонду держбюджету спрямовано 48,6 мільйона гривень, що на 20,7 мільйона гривень більше в порівнянні із січнем 2016 року. Про це повідомляє в.о. начальника Володимир-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області Наталія Фєдіна.

    Зокрема, у січні 2017 року до держбюджету сплачено 27,5 мільйона гривень ПДВ, 8,1 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб, 2,3 мільйона гривень військового збору,  9,4 мільйона гривень рентної плати, у тому числі за користування надрами для видобутку газу – 9,3 мільйона гривень.

    Місцеві громади на території  обслуговування  Володимир-Волинської ОДПІ отримали 41,8 мільйона гривень, це на 16,1 мільйона гривень більше фактичних надходжень січня 2016 року.

    Найвагомішим за обсягом надходжень є податок на доходи фізичних осіб. Протягом січня 2017 року до місцевих бюджетів спрямовано 24,2 мільйона гривень цього податку.            

    Суми, зазначені в рядках 22.1 і 23.1 р. VI Податкової декларації про майновий стан і доходи, необхідно сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року

    Суми податку на доходи та військового збору, зазначені в Декларації, підприємці сплачують самостійно впродовж 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Декларації (п. 57.1 Податкового кодексу України).

    Строк сплати узгоджених податкових зобов’язань по Декларації не переносять, якщо останній його день припадає на вихідний (неробочий) або святковий день. Тому зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, нараховані в рядках 22.1 і 23.1 р.VI Декларації за 2016 рік, підприємцю слід сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року (останній день строку сплати – 19 лютого, у 2017 році припадає на неділю).

                                                                                                                                   

                                                                  За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції

    Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального (пункт 231.3 статті 231 Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Реєстрація акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання (пункт 231.3 статті 231 Кодексу).

    Формою акцизної накладної та Порядком заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535 (далі - Порядок №218), визначено особливості складання акцизної накладної при використанні пального для власного споживання.

    Зокрема, у верхній лівій частині акцизної накладної, яка не надається отримувачу пального, зазначається тип причини 3 (пальне відвантажено з метою власного споживання (пункт 4 Розділу II Порядку № 218).

    В акцизній накладній, надання якої отримувачу пального не передбачено (у т.ч. при відвантаженні пального з метою власного споживання), у рядку «Особа - отримувач пального» зазначається «Неплатник», а до рядка «юридична особа - код за ЄДРПОУ отримувача пального; для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта» вноситься умовний код.

    Отже, якщо суб’єкт господарювання зареєструвався як платник акцизного податку з реалізації пального, такий суб’єкт у терміни, визначені Кодексом, зобов’язаний складати акцизні накладні на обсяги пального, використаного для власних потреб, та реєструвати їх у Єдиному реєстрі акцизних накладних.

    Штрафні санкції за порушення платником акцизного податку з реалізації пального порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних застосовуються відповідно до статті 1202 Кодексу.

    Реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних автоматично зменшує в Системі електронного адміністрування реалізації пального обсяг пального, на яке платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування. Зміна цього показника здійснюється протягом операційного дня, що настає за днем отримання документів, на підставі яких цей показник перераховується, зокрема реєстрації акцизної накладної (пункт 30 Розділу IV Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 113 (далі - Порядок № 113).

    Пунктом 13 Розділу II Порядку № 113 передбачено виключення платника податку з Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, яке здійснюється, зокрема, шляхом подання відповідною особою реєстраційної заяви про анулювання реєстрації у разі припинення діяльності з реалізації пального.

    Довідково: лист ДФСУ від 02.02.2017 № 2324/7/99-99-12-03-03-17 «Про надання інформації».

                          

                                                       За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Готівкові кошти – виручка повинні щоденно оприбутковуватися на підставі фіскальних звітних чеків РРО

              Відповідно до п. 2.6 Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.
              У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).
    Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

    За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

                                                         За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Кожен волинянин - платник податків може отримати відомості про доходи і сплачені податки через Електронний кабінет платника

    Інформацію про отримані доходи та сплачені податки кожна фізична особа може отримати через Електронний кабінет платника.

    «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» - сучасний та доступний  сервіс від ДФС, що стане в нагоді як декларантам - держслужбовцям, так і громадянам, котрі зобов’язані подати річну податкову декларацію.

    Щоб отримати відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника фізична особа з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) повинна створити і направити відповідний запит в розділі  «Подання заяв, запитів для отримання інформації».

    Варто врахувати, що запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. 

    Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення. 

    Отож, якщо Ви маєте бажання отримати інформацію про доходи в електронному форматі, скористайтеся можливостями  Електронного кабінету платника. Посилені сертифікати на ключі електронного цифрового підпису для роботи в Електронному кабінеті платника можна безкоштовно отримати  в підрозділах Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (м. Луцьк, Київський майдан,4 та  м. Ковель, вул.. Чубинського,1).

    Суми, зазначені в рядках 22.1 і 23.1 р. VI  Податкової декларації  про майновий стан і доходи, необхідно сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року

    Суми податку на доходи та військового збору , зазначені в Декларації, підприємці сплачують самостійно впродовж 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Декларації (п. 57.1 Податкового кодексу України).

    Строк сплати узгоджених податкових зобов’язань по Декларації не переносять, якщо останній його день припадає на вихідний (неробочий) або святковий день. Тому зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, нараховані в рядках 22.1 і 23.1 р.VI Декларації за 2016 рік, підприємцю слід сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року (останній день строку сплати – 19 лютого, у 2017 році припадає на неділю).

    Відділ організації роботи ГУ ДФС у Волинській області

                          

     

     

    Волинська митниця ДФС гарантує сумлінному бізнесу підтримку та сприяння

     

    Волинська митниця ДФС, прагнучи до ефективного діалогу з сумлінними суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, гарантує підтримку та сприяння соціально відповідальному бізнесу.

    Про це в ході робочої зустрічі з директором СП «Модерн-Експо» Петра Пилипюка запевнив начальник Волинської митниці ДФС Віктор Кривіцький.

    Під час знайомства з виробничим процесом та зразками продукції одного з провідних експортерів Волині, керівник волинських митників відзначив інноваційну спрямованість підприємства, високий рівень технологічного процесу та, відповідно, по-європейськи відповідальний підхід до стандартів оплати праці, виконання зобов’язань підприємства перед державою та найманими працівниками.

     «В Україні є чимало виробництв, діяльність яких відповідає найвищим стандартам якості. Приємно, що на Волині маємо можливість познайомитися з представниками менеджменту та діяльністю одного з таких лідерів –експортерів. Зі свого боку Волинська митниця ДФС працює над тим, щоб впроваджувати в процес обслуговування суб’єктів ЗЕД сучасні електронні сервіси, які прискорять процес проходження митних формальностей», - підкреслив начальник Волинської митниці ДФС Віктор Кривіцький.

    До речі, саме на території СП «Модерн-Експо» розташований пункт прибуття митного поста «Луцьк», на якому щомісяця процес митного оформлення здійснюють близько трьохсот суб’єктів ЗЕД.

    Керівник Волинської митниці ДФС проінспектував роботу митного поста «Луцьк» та  обговорив з працівниками можливі варіанти покращення обслуговування суб’єктів ЗЕД .

    Відділ організації роботи ГУ ДФС у Волинській області

    До уваги платників! Нові рахунки для здійснення операцій з 30.01.2017р.

    Володимир-Волинська ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, що відповідно Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік»,  наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11 «Про бюджетну класифікацію» а також наказів Державної казначейської служби України від 05.01.2017 р. №5 та 18.01.2017 № 18 «Про внесення змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету»  Головним управлінням Державної казначейської служби України у Волинській області надано перелік реквізитів рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів.

    11020202

    Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності(об'єднаної територіальної громади, району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

    11021900

    Надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на прибуток підприємств (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що склався станом на 1 січня 2017 року, який сплачується підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення

    13031000

    Рентна плата за користування надрами для видобування бурштину

    14020800

    Транспортні засоби (крім мотоциклів і велосипедів) 

    14021900

    Пальне

    14030800

    Митні платежі -Транспортні засоби (крім мотоциклів і велосипедів) 

    14031900

    Митні платежі - Пальне

    14060600

    Надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на додану вартість (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що сплачуються підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення

    15010500

    Мито на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності та громадянами 

    18050500

    Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників,  у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

    21010302

    Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (комунальної власності об'єднаної територіальної громади, району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

    21010600

    Надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), зі сплати частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що склався станом на 1 січня 2017 року, який сплачується підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення

    22012500

    Плата за надання інших адміністративних послуг

    22080402

    Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності (об'єднаної територіальної громади, району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

    22160100

    Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні 

    24061500

    Надходження до Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях

    Реквізити рахунків для обліку доходів державного та місцевих бюджетів, відкритих в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Волинській області відповідно до наказу  Державної казначейської служби  від 05.01.2017 №5 "Про внесення  змін до Довідника відповідності  символу звітності коду класифікації доходів бюджету"

    Реквізити рахунків для обліку доходів державного та місцевих бюджетів, відкритих в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Волинській області відповідно до наказу  Державної казначейської служби  від 18.01.2017 №18 "Про внесення  зміндо Довідника відповідності  символу звітності коду класифікації доходів бюджету"

    УВАГА!!! Датою початку здійснення операцій за вищезгаданими рахунками визначено 30.01.2017.

     

    За підсумками 2016 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області поповнили бюджет на 434,1 мільйона гривень.

      Зокрема, у м. Володимир-Волинський сплачено 149,7 мільйона гривень, у м. Нововолинськ – 136,8 мільйона гривень, на території Володимир-Волинського р-ну – 38,7 мільйона гривень, Локачинського р-ну – 22,2 мільйона гривень,  Горохівського р-ну – 52,2 мільйона гривень, Іваничівського р-ну – 34,5 мільйона гривень.

               Зокрема у грудні 2016 року спрямовано на соціальні потреби держави  47,5 мільйона гривень єдиного внеску.

              Звертаємо увагу на те, що фізичні особи – підприємці  подають до фіскальних органів Звіт з єдиного внеску самі за себе за звітний 2016 рік до 10 лютого 2017 року (останній день подання – 09.02.2017).

               Звіт подається за формою згідно з додатком 5 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,  затвердженого наказом  Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435.

                  Фізичні особи – підприємці зобов’язані подавати звіт незалежно від ведення підприємницької діяльності (крім фізичних осіб – підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування і звільняються від сплати єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію за віком або соціальну допомогу).

                                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Доходи, отримані від послуг з обробітку землі власною технікою, обов’язково декларуються

    Допоки не розпочався сезон весняно-польових робіт, власники сільськогосподарської техніки, які в минулому році отримали доходи за обробіток землі, повинні подбати про подання податкової декларації про доходи за 2016 рік

    Саме сплачені податки з таких доходів – ПДФО та військовий збір, - це додатковий фінансовий ресурс як для вирішення соціально-економічних питань громад, так і для підтримки обороноздатності України.

    Декларувати доходи, з яких у минулому році не було сплачено податків, громадян зобов’язує стаття 164 Податкового кодексу України.

    А подати податкову декларацію про майновий стан і доходи  можна в Центрах обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях чи їх відділеннях.

    Нагадаємо, що в Україні традиційно з 1 січня по 1 травня триває кампанія декларування доходів. У цей час громадяни, котрі в минулому році отримували доходи, з яких не було сплачено податок з доходів фізичних осіб, звітуються про такі доходи. Саме завдяки деклараційній кампанії місцеві бюджети щороку отримують додаткові мільйонні  надходження.

      

                                                                    За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Визначаємо об’єкт оподаткування транспортним податком по-іншому

    Для визначення об’єкта оподаткування транспортним податком у 2017 році використовується не балансова вартість автомобіля та його ціна в продавця, а середньоринкова вартість транспортного засобу, яку визначає Мінекономрозвитку, - звертають увагу у Володимир-Волинській ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.

     Калькулятор  вартості транспортних засобів розміщений на сайті міністерства за посиланням : http:/goo.gl/RNPkoT.

    При визначенні середньоринкової вартості легковика враховується   (крім марки, моделі, року випуску та двигуна) ще й тип коробки передач авто та його пробіг.

    Для того, щоб авто оподатковувалося транспортним податком, його середньоринкова вартість повинна  перевищувати 375 розмірів мінімальної заробітної плати, а це складає 1200000 гривень.

    До 2017 року середньоринкова вартість автомобіля для цілей оподаткування становила  понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати.

    Довідково: Закон України  від 21.12.2016 № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні»

                                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    На території, що обслуговується Володимир-Волинською ОДПІ, протягом 2016 року до бюджетів спрямовано близько 814 мільйонів гривень

    У 2016 році  платники податків на території обслуговування  Володимир-Волинської ОДПІ спрямували 814,3 мільйона гривень податків і зборів до бюджетів всіх рівнів.

    До загального фонду державного бюджету спрямовано 334,3 мільйона гривень. 

    Зокрема, у м. Володимир-Волинський сплачено 68,6 мільйона гривень, у м. Нововолинськ – 102,1 мільйона гривень, на території Володимир-Волинського району – 21,9 мільйона гривень, Локачинського району – 58,9 мільйона гривень,  Горохівського району - 38,7 мільйона гривень, Іваничівського р-ну – 44,1 мільйона гривень.

    Надходження місцевих бюджетів за підсумками 2016 року склали близько 480 мільйонів гривень податків і зборів, які адмініструють органи ДФС. 

    Зокрема, у м. Володимир-Волинський сплачено 135,9 мільйона гривень, у м. Нововолинськ – 118,7 мільйона гривень, на території Володимир-Волинського району – 50,4 мільйона гривень, Локачинського району – 35,2 мільйона гривень,  Горохівського району – близько 78,5 мільйона гривень, Іваничівського району – 61,2 мільйона гривень.

    До місцевих бюджетів сплачено 297 мільйонів гривень ПДФО,  акцизного податку з роздрібного продажу – 49,7 мільйона гривень.

    Суб’єктами малого підприємництва -«спрощенцями» сплачено 55,8 мільйона гривень єдиного податку. Землевласники та землекористувачі забезпечили місцевим бюджетам 60,2   мільйона гривень.

    За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Платники єдиного внеску зобов’язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок

    Платники єдиного внеску зобов’язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок (пункт 1 частини другої статті 6 Закону України від 08 липня 2010 року  № 2464 – VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464).

    Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника (частина дванадцята статті 9 Закону № 2464).

    Платниками єдиного внеску відповідно до пунктів 4 та 5 частини першої статті 4 Закону № 2464 є фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

    Єдиний внесок для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом № 2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (пункт 3 частини першої статті 7 Закону № 2464).

    Водночас, згідно із внесеними змінами, з 01.01.2017 фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та віднесені до першої групи платників єдиного податку, визначених у підпункті 1 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, який обчислюється відповідно до статті 24 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пропорційно сплаченому єдиному внеску (абзац другий пункту 3 частини першої статті 7 Закону № 2464 у редакції Закону № 1774).

    Базою нарахування єдиного внеску для платників, зазначених у пунктах 4 (крім фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та 5 частини першої статті 4 Закону № 2464, є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць. З 2017 року в разі якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі платники зобов’язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (пункт 2 частини першої статті 7 Закону № 2464 в редакції Закону № 1774).

    Мінімальний страховий внесок – це сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця (пункт 6 частини першої статті 1 Закону № 2464).

    Максимальна величина бази нарахування єдиного внеску – це максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює двадцяти п’яти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок (пункт 4 частини першої статті 1 Закону № 2464).

    Згідно з нормами частини п’ятої статті 8 Закону № 2464 єдиний внесок для всіх платників єдиного внеску (крім пільгових категорій) встановлено у розмірі 22 відсотки до визначеної статтею 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску.

    Довідково: лист ДФСУ від 30.12.2016 № 41658/7/99-99-13-02-01-17 «Про надання роз’яснення».

    За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    В.о. начальника                                                                                    О.А. Левчук

     

    З 01.01.2017 набрав чинності Закон України «Про Державний бюджет України на 2017 рік»

    Володимир-Волинська ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області інформує, що з 1 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21.12.2016 №1801-VIII «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (далі – Закон №1801).

    Законом №1801, зокрема, встановлено розміри прожиткового мінімуму та мінімальної зарплати у 2017 році.

    Так відповідно до статті 7 Закону №1801 у 2017 році установлено прожитковий мінімум на одну особу у розрахунку на місяць у розмірі:

    - з 1 січня – 1544 гривні,

    - з 1 травня – 1624 гривні,

    - з 1 грудня – 1700 гривень.

    Для основних соціальних і демографічних груп населення установлено прожитковий мінімум у таких розмірах:

    - для дітей віком до 6 років: з 1 січня – 1355 гривень, з 1 травня – 1426 гривень, з 1 грудня – 1492 гривні;

    - для дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2017 року – 1689 гривень, з 1 травня – 1777 гривень, з 1 грудня – 1860 гривень;

    - для працездатних осіб: з 1 січня 2017 року – 1600 гривень, з 1 травня – 1684 гривні, з 1 грудня – 1762 гривні;

    - для осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2017 року – 1247 гривень, з 1 травня – 1312 гривень, з 1 грудня – 1373 гривні.

    Статтею 8 Закону №1801 установлено у 2017 році мінімальну заробітну плату:

    - у місячному розмірі: з 1 січня – 3200 гривень;

    - у погодинному розмірі: з 1 січня – 19,34 гривні.

    Закон №1801 опубліковано у газеті «Голос України» від 27.12.2016 №248 та розміщено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України за посиланням:http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1801-19

                                         За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

                  З 1 січня 2017 року розпочалась  деклараційна кампанія

    Володимир-Волинська  ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, що з 1 січня 2017 року розпочалась кампанія декларування майнового стану і доходів, одержаних громадянами у 2016 році.

    Громадянам, котрі в минулому 2016 році отримували доходи, з яких не було сплачено податок на доходи фізичних осіб, треба заповнити і подати до 1 травня 2017 року річну податкову декларацію до податкової інспекції за місцем своєї реєстрації.

    Звертаємо увагу, що до доходів, які згідно законодавчих вимог підлягають обов’язковому декларуванню, належать:

    - доходи , з яких при нарахуванні або виплаті ПДФО не утримувався;

    - доходи від особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо);

    - спадок (подарунки) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;

    - доходи від продажу інвестиційних активів;

    - іноземні доходи.

    Щоб виконати свій  конституційний обов’язок і подати річну податкову декларацію громадянам треба звернутися в Центри обслуговування платників, або ж у відділення ОДПІ, що є у кожному з районних центрів. Саме тут фахівці ДФС нададуть необхідні консультації та допоможуть правильно заповнити декларацію про отримані доходи.

    З графіком роботи територіальних органів ДФС та Центрів обслуговування платників можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДФС у Волинській області за адресою vl.sfs.gov.ua.

    З формою податкової декларації про майновий стан і доходи можна ознайомитися за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronni-formi-dokumentiv/podatok-na-dohodi-fizichnih-osib/

    При обміні паспорта на ID- картку варто врахувати певні нюанси

    При зверненні громадянина до територіального органу ДФС у зв’язку з обміном паспорта у разі зміни прізвища, імені, по батькові, дати народження тощо, особа подає паспорт, що підлягає обміну, і картка платника податків видається відповідно даних паспорта, що підлягає обміну.

    Відповідно до норм Податкового кодексу України фізичні особи протягом місяця з дня виникнення таких змін (отримання нового паспорта) повинні подати заяву про внесення змін до Державного реєстру та отримати картку платника податків з новим прізвищем, іменем, по батькові, датою народження (пункт 70.7 статті 70 ПК).

    Якщо до територіального органу ДФС звертається особа, яка відмовляється від прийняття реєстраційного номера та бажає, щоб у новому паспорті було внесено слова «відмова», у тому числі особа, яка має у паспорті (у формі книжечки) відмітку «Має право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера» чи «Має право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта» така особа подає до територіального органу ДФС Повідомлення за ф. № 1П/Заяви за ф. №5 ДРП.

    Територіальний орган ДФС після проведення перевірки надає особі копію Повідомлення за ф. №1П/Заяви за ф. №5ДРП з відміткою про прийняття оригіналу (засвідчує печаткою) для подальшого подання такого документа до відповідного територіального органу/територіального підрозділу ДМС.

    Відповідний територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС після видачі такій особі паспорта та внесення слова «відмова» надає до відповідного органу ДФС копію Повідомлення за ф. №1П/Заяви за ф. №5ДРП з відміткою про видачу паспорта особи із зазначенням номера паспорта та органу, який здійснив його видачу для взяття особи на облік у окремому реєстрі Державного реєстру/внесення змін до Державного реєстру.

    За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    До 1 січня 2018 року релігійні організації зобов’язанні привести свої установчі документи у відповідність до вимог ст. 133 ПКУ

    Зміни в оподаткуванні неприбуткових організацій, внесені Законом України від 6 жовтня 2016 року № 1667-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій» (далі - Закон № 1667), набули чинності 20 листопада 2016 року.

    Зокрема, абзац третій підпункту 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 ПКУ доповнено положенням, відповідно до якого, фінансування видатків на утримання неприбуткової організацій, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) або їх частини.

    Змінами, внесеними до підпункту 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу, дозволено релігійним організаціям використовувати свої доходи на здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для таких організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

    Також внесено зміни до підпункту 133.4.4 пункту 133.4 статті 133 Кодексу, відповідно до яких підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі - Реєстр) є встановлення контролюючим органом відповідно до норм цього Кодексу факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу. До змін, внесених Законом № 1667, підставою для виключення з Реєстру було встановлення контролюючим органом факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені установчими документами.

    такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу. Пункт 35 підрозділу 4 Розділу XX Кодексу доповнено положенням, відповідно до якого, тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру у разі невиконання

    Довідково: лист ДФС України від 08.12.2016 № 39344/7/99-99-15-02-01-17 “Про зміни в оподаткуванні неприбуткових організацій”.

                                                          

                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Виявлену помилку після граничного терміну подання декларації з податку на нерухомість можна виправити шляхом подання декларації з типом «Уточнююча»

    Якщо платник податку після граничного терміну подання декларації виявив помилку, то він має право виправити її шляхом подання декларації з типом «Уточнююча».

    Згідно з підпунктом 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

    Відповідно до алгоритму контролю податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не розносяться в автоматичному режимі уточнюючі податкові декларації, які мають у будь-якому рядку колонки 2 декларації одночасно з типами об’єкта житлової нерухомості за кодами від 1 до 3 також типи нежитлової нерухомості за кодами від 4 до 9.

    З метою коригування податкового зобов’язання платнику необхідно подати дві уточнюючі декларації окремо для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.

    Наприклад, для уточнення показників декларації по житловій нерухомості (код від 1 до 3):

    у рядках 1-5 вказується виправлена (правильна) інформація у розрізі типів об’єктів нерухомості від 1 до 3;

    у рядку 6 підсумовується уточнена річна сума податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, яка підлягає сплаті (сума значень колонок 7-11 рядків 1 - 5);

    у рядок 7 переноситься нарахована сума податку з рядка 6 раніше поданої декларації;

    у рядку 8 (позитивне значення розрахунку: рядок 6 - рядок 7) відображається збільшення податкового зобов’язання у результаті уточнення показників;

    у рядку 9 зазначається розмір заниження (недоплата) податкового зобов’язання, за яким на момент подання уточнюючої декларації минув термін сплати;

    у рядку 10 (позитивне значення розрахунку: рядок 7 - рядок 6) відображається розмір зменшення податкового зобов’язання у результаті уточнення показників;

    у рядку 11 зазначається розмір завищення податкового зобов’язання, за яким на момент подання уточнюючої декларації минув термін сплати.

    Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов’язання минулих податкових періодів, відповідно до підпункту «а» пункту 50.1 статті 50 Кодексу зобов’язаний до подання уточнюючого розрахунку сплатити суму недоплати та штраф.

    Сума штрафу, нарахована на суми недоплати податкового зобов’язання минулих податкових періодів або періодів поточного року, термін сплати яких на момент подання декларації минув, відображається у рядку 12 декларації.

    Сума пені (рядок 13) нараховується платником самостійно відповідно до підпункту 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Кодексу.

    Аналогічно заповнюються рядки уточнюючої декларації для об’єктів нежитлової нерухомості (код від 4 до 9).

    Довідково: лист ДФС України від 12.12.2016 № 39533/7/99-99-12-03-05-17 «Про подання уточнюючих розрахунків».

                                 

                                         За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Декларацію з акцизного податку за новою формою необхідно подати до 20 січня 2017 року

    Враховуючи норми частини другої п. 46.6 ст. 46 Кодексу, особи, визначені статтею 212 Кодексу як платники акцизного податку, вперше подають декларацію акцизного податку за новою формою не пізніше 20 січня 2017 за грудень 2016 року.

    Для належного декларування податкових зобов’язань з акцизного податку  та у  зв’язку з прийняттям Закону України від 24 грудня 2015 року № 909 „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році”, яким, зокрема, удосконалено адміністрування акцизного податку, Міністерством фінансів України прийнято наказ від 26.09.2016 № 841 „Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку”, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України за № 1365/29495 від 18.10.2016 (далі - наказ).

    Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 22.11.2016 (опубліковано 22.11.2016 в „Офіційному віснику України” № 90).

    Цим документом  вносяться зміни до форми декларації акцизного податку (далі — Декларація) та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14, шляхом викладення їх у новій редакції.

    Нова форма декларації складається із загальної частини, що містить обов’язкові реквізити платника акцизного податку, та шести розділів (А,Б,В,Г,Д,Е), що складаються платниками залежно від виду господарської діяльності, а також розділу, що заповнюється працівниками Державної фіскальної служби України після подання Декларації.

    Основними нововведеннями є те, що Декларацію доповнено новими додатками: „Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального відповідно до підпункту 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Кодексу” (додаток Iі) і „Заява про порушення особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування” (додаток 9, у зв’язку з чим додаток 9 попередньої редакції став додатком 10 нової форми).

    Відповідно до змін, внесених до Кодексу, до платників акцизного податку віднесено осіб, які реалізують пальне (п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).

    Довідково: лист ДФС України від  09.12.16 №39423/7/99-99-15-03-03-17 “Про порядок декларування акцизного податку у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 26.09.2016 № 841”.

        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Вартість ремонту власного майна підприємця, задіяного у виробництві товарів, можна включати до витрат

         Фізична особа – підприємець, яка використовує у своїй господарській діяльності власне майно, яке прямо пов’язане з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг, має право включати до витрат вартість ремонту (поліпшення) майна (в тому числі касового апарату). При цьому, вартість ремонту (поліпшення) орендованого майна фізична особа – підприємець має право включати до витрат на підставі господарських договорів, в яких передбачені умови експлуатації та їх ремонт.

         Порядок оподаткування доходів громадян фізичних осіб – підприємців визначений ст.177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

         Відповідно до п.177.2 ст.177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

         Підпунктом 177.4.4 п.177.4 ст.177 ПКУ визначено перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, зокрема до них належать витрати на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності прямо пов’язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.

         Майново-господарські зобов’язання, які виникають між суб’єктами господарювання здійснюються на підставі господарських договорів та є господарсько-договірними зобов’язаннями, основані на вільному волевиявленні, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству (ст.179 Господарського кодексу України).

         Відповідно до ст. 776 Цивільного кодексу України зазначено, що поточний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймачем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом. Капітальний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймодавцем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом. Капітальний ремонт провадиться у строк, встановлений договором. Якщо строк не встановлений договором або ремонт викликаний невідкладною потребою, капітальний ремонт має бути проведений у розумний строк.

         Якщо наймодавець не провів капітального ремонту речі, що перешкоджає її використанню відповідно до призначення та умов договору, наймач має право: відремонтувати річ, зарахувавши вартість ремонту в рахунок плати за користування річчю, або вимагати відшкодування вартості ремонту; вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.

    Довідково: Загальнодоступний інформаційно–довідковий ресурс (категорія 104.05).

    Відділ організації роботи ГУ ДФС у Волинській області

     

     

    На обороноздатність держави на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ спрямовано 26,5 мільйона гривень військового збору

    Протягом січня - жовтня 2016 року з доходів громадян на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ до держбюджету спрямовано 26,5 мільйона гривень військового збору.

    Зокрема, у м. Володимир-Волинський сплачено 8,7 мільйона  гривень, у м. Нововолинськ – 6,5 мільйона гривень, на території Володимир-Волинського р-ну – 2,5 мільйона гривень, Локачинського р-ну – 1,3 мільйона  гривень,  Горохівського р-ну – 3,7 мільйона гривень, Іваничівського р-ну – 3,8 мільйона гривень.

     Нагадуємо, що сплата військового збору обов’язкова у тому випадку, якщо виникає податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб. Цей момент повинні врахувати працедавці та інші податкові агенти, яких закон зобов’язує нарахувати і сплачувати ці податкові платежі.

    Офіційна зарплата у гарантованих державою розмірах – одне з основних джерел надходжень як ПДФО, так і військового збору.     

                                               За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Якщо платник ПДВ має суми від’ємного значення, але не здійснював діяльність, то декларація подається

    Якщо платником податку господарська діяльність протягом звітного (податкового) періоду не проводилась, але такий платник податку має суми від'ємного значення попередніх періодів, що підлягають відображенню в декларації звітного (податкового) періоду, то декларація за такий звітний (податковий) період подається.

    У разі якщо платником податку господарська діяльність протягом звітного (податкового) періоду не проводилась та відсутні показники, які підлягають декларуванню (в тому числі суми від'ємного значення попередніх періодів), то декларація за такий звітний (податковий) період на підставі п. 49.2 ст. 49 Кодексу не подається.

    Згідно з п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платник податків зобов'язаний за кожний встановлений Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

    Водночас абзацом другим п. 40.1 ст. 40 Кодексу передбачено, що у разі якщо іншими розділами Кодексу або законами з питань митної справи визначається спеціальний порядок адміністрування окремих податків, зборів, платежів, використовуються правила, визначені в іншому розділі або законі з питань митної справи.

    Так, відповідно до п. 200.4 ст. 200 Кодексу при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з п. 200.1 ст. 200 Кодексу, така сума:

    а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

    б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету,

    в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

    Підпунктом 5 п. 5 розд. V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 N 21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за N 159/28289 (далі - Порядок), визначено, що сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3 податкової декларації з ПДВ (далі - декларація)), відображається у рядку 21 декларації та переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду.

    Пунктом 9 розд. III Порядку передбачено, що декларація подається платником за звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Кодексу.

    Довідков: лист ДФС України від 21.10.2016 № 22818/6/99-95-42-01-15 «Щодо обов’язку подання платником ПДВ податкових декларацій».

                                                                                   За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

     

     

    Починаючи з 1 грудня 2016 року звіт з ЄСВ подається за новою формою

    Наказом Міністерства фінансів України від 07.09.2016 N 813 "Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України" внесені зміни, до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 N 435.

    Однак, дані зміни несуттєві та  полягають в тому, що:

    у пункті 5 розділу IV слова "престарілим, який", "досяг" замінити відповідно словами "особою похилого віку, яка", "досягла";

    у рядку 34 додатка 2 слова "престарілим, який", "досяг", ", яка доглядає престарілого" замінити відповідно словами "особою похилого віку, яка", "досягла", "похилого віку";

    у додатку 4:

    у графі 8 Переліку таблиць звіту слова "престарілим, який", "досяг" замінити відповідно словами "особою похилого віку, яка", "досягла".

    у рядку 4 розділу I таблиці 2 слова "престарілим, який", "досяг" замінити відповідно словами "особою похилого віку, яка", "досягла";

    у назві таблиці 8 слова "престарілим, який", "досяг" замінити відповідно словами "особою похилого віку, яка", "досягла".

    слова «пристарілим, який», «досяг» по тексту замінено словами «особою похилого віку, яка», «досягла».

    Отже, вперше за новою формою платники податків будуть звітуватися за листопад 2016 року.

    Довідково: лист ДФС України від 08.11.2016 № 35758/7/99-99-13-02-01-17 «Про надання роз’яснення».

                                                                                                           За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Платник єдиного податку у разі переходу на загальну систему оподаткування в середині звітного року повинен подати декларацію з податку на прибуток

    Платник єдиного податку  у разі переходу на загальну систему оподаткування в середині звітного року повинен буде за підсумками такого року подати декларацію з податку на прибуток. При цьому звітний період, за який йому треба відобразити дані в такій декларації, починається з дати переходу на загальну систему  і закінчується 31 грудня звітного року.

    Пунктом 44.2 ст. 44 Кодексу передбачено, що для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

    Відповідно до п. 137.1 ст. 137 Кодексу податок нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною ст. 136 Кодексу, від бази оподаткування, встановленою згідно зі ст. 135 цього Кодексу.

    Базою оподаткування є грошове вираження об'єкта оподаткування, визначеного згідно із ст. 134 Кодексу з урахуванням положень Кодексу (п. 135.1 ст. 135 Кодексу).

    Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу об'єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III Кодексу.

    Фінансовий результат до оподаткування формується згідно з правилами бухгалтерського обліку, у тому числі за операціями з надання послуг під час перебування на спрощеній системі оподаткування у разі їх оплати при переході на загальну систему оподаткування, та у разі отримання оплати за послуги на спрощеній системі оподаткування і надання таких послуг під час перебування на загальній системі оподаткування.

    Розділом III податок на прибуток підприємств Кодексу не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникають за такими операціями.

    Платники єдиного податку, які з 01 січня поточного року або пізніше переходять на загальну систему оподаткування, сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації за річний податковий (звітний) період (як новостворені), який для них починається з дати переходу на загальну систему та закінчується 31 грудня такого року, враховуючи положення абзацу "а" п. 137.5 ст. 137 Кодексу.

    При декларуванні податку на прибуток за 2016 рік, у разі переходу на загальну систему оподаткування з IV кварталу 2016 року, фінансовий результат до оподаткування, визначається за правилами бухгалтерського обліку за IV квартал 2016 року.

    Регулювання питань методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності здійснюється Міністерством фінансів України, яке затверджує національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (п. 2 ст. 6 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні").

    Довідково: лист ДФС України від 18.10.2016 № 22490/6/99-99-15-02-02-15 «Про надання роз’яснення».

                                                        

                                                     За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Власники нерухомого майна на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ поповнили місцеві бюджети на 3,3 мільйона гривень

     

    На території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ надходження податку на нерухоме майно протягом десяти місяців 2016 року склали 3,3 мільйона гривень.

     

    Зокрема, у м. Володимир-Волинський сплачено 944,4 тис. гривень, у м. Нововолинськ – 1 449,7 тис. гривень, на території Володимир-Волинського р-ну – 286,3 тис. гривень, Локачинського р-ну – 133,3 тис. гривень,  Горохівського р-ну – 395,9 тис. гривень, Іваничівського р-ну – 89,4 тис. гривень.

     

          Відповідно до норм Податкового кодексу України органам місцевого самоврядування надані повноваження щодо встановлення ставок податку (в межах граничних розмірів), їх диференціації, у тому числі  в залежності від розташування об’єкта оподаткування, його якісних характеристик, тощо, можливість надання пільг окремим категоріям платників.

     

    Відповідні рішення повинні бути прийняті та оприлюднені до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, у якому діятимуть ці рішення.

     

    Зокрема, у 2016 році гранична ставка податку на нерухомість збільшилась з 2 до 3% мінімальної заробітної плати.

     

                                               За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

     

    Платники податків Волині можуть користуватися Електронним кабінетом платника безкоштовно, цілодобово та в режимі реального часу

     

    Державна фіскальна служба постійно працює над вдосконаленням процесу адміністрування податків. Одним із кроків у цьому напрямку є модернізація Електронного кабінету платника.  

     

    Як інформує єдиний веб-портал ДФС України, наразі послугами цього електронного сервісу скористалися понад 4 мільйони осіб.

     

    Кожен платник податків має можливість безкоштовно працювати в Електронному кабінеті платника дистанційно, тобто не відвідуючи податкову інспекцію.

     

    Окрім вже звичного для платників податків переліку даних, які можна ввести чи отримати за посередництвом Електронного кабінету платника, громадяни та представники бізнесу отримали можливість листування з органами ДФС. Зокрема, функція електронного листування передбачає, що платник обирає податкову інспекцію чи митницю, зазначає вид листа, завантажує його та надсилає.

     

    Електронний кабінет платника має  відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

     

    Тобто, у відкритій частині сервісу кожен може дізнатися про останні новини ДФС, про вдосконалення та нововведення в Електронному кабінеті платника. Окрім того, саме через відкриту частину ДФС нагадує платникам про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, інформує про  контакти та адреси центрів обслуговування платників, пропонує для ознайомлення з бланками податкової звітності. Інформація з понад десяти реєстрів в режимі реального часу теж розміщена у відкритій частині.

     

    Окрім такої загальнодоступної частини, Електронний кабінет платника передбачає приватну частину кожного платника, який зареєструвався в цьому сервісі.

     

    Вхід у приватну частину – лише за наявності електронного цифрового підпису, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. У своєму приватному кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки. При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.

     

    Важливо, що Електронний кабінет платника дає можливість фізичним особам, суб’єктам підприємництва спрощеної системи оподаткування, платника ПДВ та іншим створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.

     

    Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті передбачена можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

     

    Нині у тестовому режимі  працюють  «Довідка про відсутність заборгованості». Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість:  платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.

     

    Нагадаємо, що модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» розпочав роботу з лютого 2016 року.

     

    З презентаційними матеріалами щодо роботи оновленого Електронного кабінету платника можна ознайомитися на єдиному веб-порталі ДФС України за посиланням  http://sfs.gov.ua/data/files/185026.pdf.

    Переглядів 4806 Останнє редагування Вівторок, 25 квітня 2017 14:05
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua