24 вересня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник
  • Запобігання проявам корупції
  • АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30

    BPD

    pravo

    Середа, 07 травня 2014 10:29

    Володимир-Волинський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

    Безоплатна правова допомога – завжди поруч

    Що робити коли хтось хоче відібрати твій бізнес?

    Я зміг захистити свій бізнес! Зможеш і ти!

    Я захистила свої права! Якщо будеш діяти, зможеш і ти!

    Я маю право на освіту без корупції!

    Проект Мінюсту ЯМП!

    Я маю право на безоплатну правову допомогу!

    Безоплатна правова допомога

     

    Оголошено новий конкурс з відбору адвокатів, які залучаються

    для надання безоплатної вторинної правової допомоги

    Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.04.2018 № 1335/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 02 травня 2018 року по 21 червня 2018 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

    Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

    1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 2  по 22 травня, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом та регіон, у якому адвокат проходитиме індивідуальну співбесіду з конкурсною комісією; завантажити посвідчені (підписані) адвокатом скановані копії заяви, усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу), свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (у довільній формі обсягом до 500 слів).

    УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

    2) Протягом 24 - 31 травня 2018 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).

    3) Протягом 11 - 12 червня 2018 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

    УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

    Крім того, з 4 по 6 червня 2018 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами документи, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосованих до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

    Порядок і умови укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.

    Контакти для зворотного зв’язку з адвокатами:

    Поплавська Галина Євгенівна, головний спеціаліст відділу взаємодії з адвокатами та органами адвокатського самоврядування управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044)  486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Боровльов Дмитро Дмитрович, головний спеціаліст відділу моніторингу якості правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044)  486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    _____________________________________________

    Переглянути порядок і умови проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений постановою КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1362 (у редакції постанови КМУ від 9 серпня 2017 р. № 575).

    Переглянути Порядок і умови укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджені постановою КМУ від 11.01.2012 № 8.

    Переглянути наказ Мін’юсту від 13.11.2017 № 4300/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги».

    Переглянути Порядок оцінювання адвокатів за результатами конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений наказом Мін’юсту від 13.11.2017 № 3552/5.

     

    Умови призначення і виплати допомоги при народженні дитини

    Доброго дня! У нас   народитилася донечка. Але і я, і чоловік прописані у одному місті, а проживаємо і народжували у другому. Підкажіть, будь ласка, як можна оформити допомогу при народженні дитини? 

    Ірина Коршун

    Хто має право на допомогу?

    Допомога при народженні дитини надається одному з батьків дитини або опікуну, який постійно проживає разом з дитиною.

    Куди звернутися?

    До органу соціального захисту населення за місцем реєстрації одного з батьків дитини (опікуна), з яким постійно проживає дитина. Допомога може бути призначена за місцем фактичного проживання за умови подання довідки про неодержання зазначеної допомоги в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації.

    Заява також може бути подана в електронній формі органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника. Зробити це можна через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики (https://e-services.msp.gov.ua/) з використанням електронного цифрового підпису)

    Звернутися необхідно не пізніше 12 календарних місяців після народження дитини, інакше допомогу не призначать.

    Водночас допомога при народженні дитини, не одержана через смерть одного з батьків, якому ця допомога була призначена, виплачується матері (батьку, опікуну) за умови звернення за нею не пізніше ніж через 12 місяців після смерті отримувача допомоги.

    Які документи потрібні?

    Для отримання допомоги при народженні дитини за умови пред'явлення паспорта або іншого документу, який посвідчує особу, подається:

    1. заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики (наказ Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2015 року № 441 "Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг");
    2. копію свідоцтва про народження дитини;
    3. копію рішення про встановлення опіки (подають лише опікуни);
    4. видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини (якщо жінка, яка має зареєстроване місце проживання на території України і народила дитину під час тимчасового перебування за межами України).

    Який розмір допомоги?

    Допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень.

    Виплата допомоги здійснюється одноразово – у сумі 10 320 гривень.

    Решта суми виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами (по 860 грн на місяць).

    Чи можуть батьків позбавити допомоги?

    Існує низка умов для припинення виплати допомоги:

    • позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;
    • відмови отримувача допомоги від виховання дитини;
    • нецільового використання коштів і незабезпечення отримувачем допомоги належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини;
    • відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;
    • тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання, крім дітей, які народилися під час перебування матері в слідчому ізоляторі або установі виконання покарань за умови перебування дитини разом з матір'ю;
    • припинення опіки або звільнення опікуна від його повноважень щодо конкретної дитини;
    • перебування отримувача допомоги у місцях позбавлення волі за рішенням суду;
    • усиновлення дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;
    • смерті дитини;
    • смерті отримувача допомоги;

    Виплата допомоги припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини, за рішенням органу, який призначив допомогу.

    Таке рішення приймається безповоротно?

    Рішення про припинення є не кінцевим і виплату допомогу при народженні можуть відновити (крім випадків смерті дитини). Для цього особі, яка здійснює догляд за дитиною, потрібно звернутися протягом 12 місяців після припинення виплати допомоги в орган соціального захисту населення з письмовою заявою.

    Хтось контролює, на що витрачають допомогу?

    Контроль за цільовим використанням державної допомоги здійснюється працівниками центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді або уповноваженою особою, визначеною виконавчим органом об'єднаної територіальної громади.

    У разі встановлення факту нецільового використання коштів зазначені органи подають керівнику органу, який призначив допомогу, пропозиції щодо припинення її виплати.

    Також у випадку невідвідування матір'ю (батьком, опікуном) дільничного лікаря-педіатра (сімейного лікаря), під наглядом якого перебуває дитина віком до 1 року, адміністрація лікувально-профілактичного закладу повідомляє про це орган соціального захисту населення за місцем проживання дитини.

     

     ПРО ПРОЕКТ «Я МАЮ ПРАВО!» (http://pravo.minjust.gov.ua/pro-nash-proekt)

    Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО!» реалізується Міністерством юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги, територіальними органами юстиції, за підтримки юридичних клінік, міжнародних донорів та партнерів.

    Наша мета – підвищити юридичну грамотність українців та сформувати нову правову культуру в суспільстві. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

    Ми не лише інформуємо громадян про їхні права, а й навчаємо їх, як ці права захищати. Ми даємо чіткі й зрозумілі поради, як діяти, коли твої права порушують. Ми доводимо, що держава може бути твоїм партнером, і встановлюємо рівність перед законом для кожного українця.

    Одним з ключових елементів, який забезпечує реалізацію проекту «Я МАЮ ПРАВО!», є надання громадянам безоплатної правової допомоги. Це дієвий та ефективний механізм, який дає можливість захистити свої права кожному.

    ЯК ПРОТИДІЯТИ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ?

    ЯК ДІЯТИ У РАЗІ ОБШУКУ ПІДПРИЄМСТВА?

    ЯК ВИКОНАТИ РІШЕННЯ СУДУ?

    НЕ ОТРИМУЄШ АЛІМЕНТИ?

    НЕ ЗНАЄШ, ЯК ОФОРМИТИ ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗЕМЛІ?

    НЕ ЗНАЄШ, ЯК ОФОРМИТИ СУБСИДІЮ?

    ЗАБИРАЮТЬ БІЗНЕС? ВІДБИРАЮТЬ МАЙНО?

    ВИМАГАЮТЬ ХАБАРА ЗА ІСПИТ ЧИ НАВЧАННЯ?

    НЕ ЗНАЄШ, ЯК ВИРІШИТИ СПІР?

    «Публічний звіт директора Володимир-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та керівників бюро правової допомоги за результатами діяльності місцевого Центру у 2016 році» 

     

                25 січня 2016 року відбувся публічний звіт директора Володимир-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та керівників бюро правової допомоги за  результатами діяльності місцевого Центру у 2016 для громадськості, за участі посадових осіб органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських організацій, партнерів та засобів масової інформації.

                Директором Наталією Смолярчук наголошенона завданнях, що реалізовувались місцевим центром та бюро правової допомоги впродовж 2016 року: це  захист прав людини шляхом забезпечення рівного доступу до правової інформації та правосуддя, посилення правових можливостей і правової спроможності представників соціально вразливих груп, територіальних громад та спільнот.

    Для громадськості була надана статистична інформація про кількість звернень клієнтів за 2016 рік.  Так, всього до місцевого центру та бюро звернулось 3834 клієнти. З них, до відділу правової інформації та консультацій – 1378, Горохівського бюро правової допомоги – 419, Іваничівського бюро правової допомоги – 401, Локачинського бюро правової допомоги – 412, Любомльського бюро правової допомоги – 393, Нововолинське бюро правової допомоги – 571, Шацьке бюро правової допомоги – 290.  Збільшення кількості звернень громадян свідчить про зростаючу довіру населення до системи БПД.

    За безоплатною вторинною правовою допомогою протягом року звернулось 701, з них 101 особа, середньомісячний сукупний дохід сім’ї якої  нижчий від прожиткового мінімуму, 71 –  люди з інвалідністю, 5 - діти, позбавлені батьківського піклування, 487 – ветерани війни. Прийнято 666 рішень про надання безоплатної вторинної правової допомоги та 12 рішень про відмову в її наданні. Для надання безоплатної вторинної правової допомоги клієнтам центру було призначено адвокатів у 247 справах, фахівці відділу  представництва  місцевого центру – 148, працівники бюро правової допомоги – 277.

                З метою   розширення доступу до безоплатної правової допомоги створено та забезпечено    47 дистанційних пункті консультування громадян, які працювали за окремими графіками у центрах надання адміністративних послуг, в управліннях соціального захисту населення, військоматах, територіальних центрах соціального обслуговування для одиноких, пристарілих громадян, школах-інтернатах тощо. Створено 22 дистанційних точок доступу до БПД за допомогою скайп-зв’язкуу бібліотеках за допомогою системи “Бібліоміст”, а також органах місцевого самоврядування. У сільській місцевості проведено 127 виїзних прийомів громадян.

    З метою посилення правової спроможності територіальних громад впроваджено місцеві програми надання безоплатної правової допомоги в 5 районах юрисдикції місцевого центру, а саме: Локачинського, Любомльського,  Іваничівського, Горохівського, Шацького районів. Розроблено та подано на розгляд органів місцевого самоврядування 2 проекти програми безоплатної правової допомоги населенню Володимир-Волинського району на 2017-2018 роки; програми безоплатної правової допомоги жителям міста Нововолинська на 2017-2018 роки.

                Протягом 2016 року фахівцями місцевого центру та бюро правової допомогипроведено понад 200 правоосвітницьких заходів у громадах, на сходах селян, в навчальних закладах, у трудових колективах тощо.

                Окремо, директор звернула увагу присутніх на перспективні напрямки роботи у 2017 році, а також подякувала адвокатам, партнерам, посадовим особам за підтримку, сприяння у роботі та запросила до співпраці у 2017 році.

    Довідково:

    Горохівське бюро правової допомоги - м.Горохів, вул.Шевченка, 25 тел. (03379) 2-17-30;

    Іваничівське бюро правової допомоги - смт Іваничі, вул.Банківська,6 тел. (03372) 2-20-19;

    Локачинське бюро правової допомоги- смт Локачі, вул. Героїв Майдану, 1  тел.  (03374) 3-01-34;

    Любомльське бюро правової допомоги - м. Любомль, вул.Богдана Хмельницького,12 тел. (03377) 2-45-43;

    Нововолинське бюро правової допомоги - м.Нововолинськ, вул.Винниченка,14  тел. (03344) 4-48-14;

    Шацьке бюро правової допомоги - смт Шацьк, вул. 50-років Перемоги,1б тел. (03355) 2-08-47;

    Володимир-Волинський  МЦ з надання БВПД - м. Володимир-Волинський, вул. Устилузька, 19  тел. (03342) 3-80-11, 3-80-16

    Більше інформації про безоплатну правову допомогу на сайті: http://volyn.legalaid.gov.ua/, e-mailЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..u%D0%B0">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..uаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">

    Skype: Володимир-Волинський МЦ з надання БВПД

     

    До уваги населення району !!!

    У зв’язку з ліквідацією районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції та з метою забезпечення безперервного процесу державної реєстрації громадських формувань, державна реєстрація громадських об’єднань, їхніх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організації та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання  може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до центрів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийняття та видачу документів.

             Центри надання адміністративних послуг передають заяву та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації виготовлені шляхом сканування до Головного територіального управління юстиції у Волинській області.

        

    Переглядів 4734 Останнє редагування Середа, 12 вересня 2018 14:48
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua